Uszkodzeniom turbosprężarek w silnikach wysokoprężnych często towarzyszą awarie filtrów cząstek stałych czyli filtrów DPF lub FAP. Objawia się to na przykład spadkiem mocy silnika i sygnalizacją kontrolek ostrzegawczych na konsoli.

Wymiana filtra cząstek stałych na nowy to spory wydatek. Stałe usuwanie i wycinanie filtrów cząstek stałych DPF/FAP ze sterownika silnika i układu wydechowego naraża użytkownika pojazdu na przedwczesne zużycie turbosprężarki, głośniejszą pracę układu wydechowego, zwiększenie emisji toksycznych cząstek stałych do atmosfery i kłopoty podczas badań na stacji diagnostycznej lub kontroli drogowej w trakcie pomiaru emisji spalin.

Proponujemy zatem czyszczenie filtrów cząstek stałych DPF/FAP szybką i skuteczną metodą za pomocą specjalistycznej maszyny o nazwie DPF MASTER FLASH do czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF/FAP polskiego producenta firmy XTON.

Filtr DPF przez kilkadziesiąt minut poddawany jest czyszczeniu w obiegu zamkniętym przy odpowiednim ciśnieniu i temperaturze cieczy myjącej. Następnie filtr poddawany jest suszeniu aby usunąć nadmiar wilgoci. Cały proces regeneracji filtra DPF rozpoczyna i kończy test sprawności i przepustowości filtra potwierdzony wydrukami.

© Copyright 2016 turbo-lab.pl