Wykonaliśmy wiele indywidualnych projektów turbosprężarek, tzw turbosprężarek hybrydowych. Polega to na roztaczaniu muszli ssących i wydechowych turbiny z zastosowaniem odpowiednio dobranej wielkości układu wirującego do planowanej mocy silnika. Pozwala to na zwiększenie ciśnienia doładowania turbosprężarki szczególnie przy odpowiednim strojeniu mapy silnika.

Stosujemy również specjalne koła kompresji z kutego i frezowanego aluminium obrabiane numerycznie na maszynach CNC. Koła kompresji te charakteryzują się zdecydowanie mniejszą wagą, inną geometrią i ilością łopatek niż koła kompresji stosowane seryjnie przez producentów turbosprężarek i części zamiennych.

Dzięki temu tzw. koła kompresji CNC z angielskiego znane również jako „billet” są nie tylko bardziej wydajne ale również bardziej wytrzymałe na wszelkie uszkodzenia mechaniczne i wysokie prędkości obrotowe.

Koła kompresji z frezowanego aluminium polecamy wszystkim, szczególnie tym którzy chcą podnieść moc swojego samochodu.

© Copyright 2016 turbo-lab.pl